صهبای ولایت

صهبای ولایت

سلام بر سید خوبان،امام عاشقان سید علی روحی فداه

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

آیت‌الله نوری همدانی، با بیان اینکه تعداد کاندیداهای ریاست جمهوری باید کاهش یابد، گفت: این امر سبب تمرکز بیشتر مردم بر روی فرد اصلح می‌شود

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۲۱
وحید اسعدی

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به موضوع بسیار مهم انتخابات ریاست جمهوری در ۲۴ خردادماه امسال بر موضوعاتی مانند؛ مشارکت، ضرورت حضور همه جریان ها و سلیقه های سیاسی، رأی مردم را تعیین کننده نهایی در انتخابات، رهبری در انتخابات یک رای بیشتر ندارد، لزوم تمکین همه در برابر قانون، تمکین به انتخاب اکثریت مردم، حفظ آرامش سیاسی و ... تاکید کردند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۴۴
وحید اسعدی

بخوانید واگر حالتان خوب شد دعایی برای دوستانتان بکنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۲ ، ۱۴:۴۱
وحید اسعدی

کدام نامزد احتمالی از بیشترین رای برخوردار است؟ مردم کدام برنامه ها را می پسندند؟ افکار عمومی نسبت به شرکت اصلاح طلبان و یا حامیان دولت چه موضعی دارد؟

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۹
وحید اسعدی

جهت دریافت فایل PDF اینجا را کلیک کنید

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۲۲
وحید اسعدی

به گزارش فارس، مقام معظم رهبری به‌سنت هرساله، امسال نیز در روز اول فروردین در بارگاه مطهر ثامن‌الحجج علیه‌السلام سخنان مهمی را ایراد فرمودند که می‌تواند رهنمودهای مهمی را برای مردم و مسوولان کشور طی سال جدید دربر داشته باشد.

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های سخنرانی امسال رهبر انقلاب، ابعاد گسترده بین‌المللی بود. رهبری در حوزه‌هایی که به ایران مربوط است، به تشریح موقعیت کلان کشورمان در نظام بین‌المللی پرداختند.

فارس در این گزارش به بررسی ابعاد بین‌المللی سخنان رهبر فرزانه انقلاب می‌پردازد

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۲ ، ۱۰:۳۰
وحید اسعدی

سلام

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات،خوب دانستم جزوه ی احکام انتخابات را که با تلاش اداره پاسخگویی به سوالات شرعی آستان قدس رضوی فراهم شده است،برای دانلود و استفاده ی شما دوستان عزیز بر روی وبلاگم قرار دهم،تا با مطالعه ی این جزوه از احکام انتخابات آگاه باشیم و حکم شرع را در مورد آن بدانیم،امیدوارم مفید واقع شود.

جهت دانلود کلیک کنید...

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۳۷
وحید اسعدی