صهبای ولایت

صهبای ولایت

سلام بر سید خوبان،امام عاشقان سید علی روحی فداه

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

قدر پدر خویش بدانیم

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۰۹ ب.ظ
تا قبل از اینکه ابوی برای درمان بیماری قلب به مشهد بیاید فکر نمی کردم که وجود پدر در یک خانواده چه قدر مهم و ضروری است،پدر یعنی ستون استوار خیمه زندگی،خانه ای که پدر در او نباشد سست و بی بنیان است.و این را من وقتی فهمیدم که ممکن بود دیگر پدرم را زنده نبینم و دیگر نتوانم به او بگویم چه قدر دوستش دارم و حاضرم تا آخر عمر نوکری اش را بکنم.خدا را شکر که به لطف خداوند و عنایت حضرت رضا صلوات الله علیه پدرم دوباره به جمع خانواده برگشت اما همیشه و همه کس این فرصت دوباره را پیدا نمی کنند تا به ارزش و مقام پدر پی ببرند پس مراقب باشیم نکند دیر شود و به ارزش و مقام پدر هایمان پی نبرده باشیم.
و اما بزرگترین و والا مقامترین پدرها در این دوران تیره و تار غیبت آقا و مولاییمان، پدر فرزندان یتیم شهدا و مرهم درد دلسوختگان زمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای می باشد. پدری که وسعت ولایت او به اندازه خانواده ای است به گستره ی دلهای عاشقان ولایتمداری.
پس ای فرزندان سید علی به هوش باشید نکند که دیر شود و قدر پدر خویش ندانسته باشیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۷
وحید اسعدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی